Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

podjetje in sedež:

PERFECT LOOK KARMEN FARKAŠ S.P. s.p.
Kresnice 145
1281 Kresnice

NAROČANJE

V spletni trgovini podaljsevanje-trepalnic.si se izdelke kupuje izključno preko interneta. Oddana naročila se smatrajo kot dokončna. Podjetje Karmen Farkaš s.p. si v primeru, ko ugotovi, da pod navedenimi pogoji ne more izvesti naročila, pridržuje pravico do zavrnitve naročila.

Postopek naročila

V spletni trgovini lahko izbirate med različnimi vrstami izdelkov za trepalnice, nego kože iz kozmetičnimi izdelki. Ko najdete izdelek, ki vam je všeč in bi ga želeli kupiti ga dodate v nakupovalno košarico s pritiskom na gumb “V KOŠARICO”. Do nakupovalne košarice ves čas nakupovanja lahko dostopate preko povezave “KOŠARICA” na vrhu strani.

V košarici lahko pregledate izbrane izdelke, po potrebi spremenite količine ali izdelke odstranite s kliki na ustrezne ikone. V košarici vnesete morebitne kode za popuste ali kodo darilnega bona, tu lahko tudi preverite znesek poštnine za dostavo na vaš naslov. Ko ste uredili vaše naročilo pritisnite gumb “NA BLAGAJNO” za nadaljevanje postopka naročila.

Na blagajni izpolnite vaše podatke za dostavo in račun. V kolikor tega niste storili na predhodnem koraku imate tudi tukaj možnost vnosa darilnih bonov in kode za popust. S klikom na gumb “NAPREJ NA NAROČILO” nadaljujete na povzetek naročila.

Povzetek naročila skrbno preverite, v kolikor opazite nepravilnosti ali si premislite, se vedno lahko vrnete korak nazaj in podatke popravite ali odstopite od naročila. S klikom na gumb “ZAKLJUČI NAKUP” potrjujete, da se z oddajo naročila strinjate s plačilom in s tem sklepate kupoprodajno pogodbo. Po potrditvi naročila boste na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila prejeli potrditveno sporočilo. V kolikor sporočila ne prejmete, nas prosimo obvestite na karmen@podaljsevanje-trepalnic.si.

PRITOŽBE, REKLAMACIJE

V primeru, da z našo storitvijo ali produkti niste zadovoljni, vas prosimo, da nas o tem obvestite preko elektronske pošte na karmen@podaljsevanje-trepalnic.si ali z dopisom poslanim na sedež podjetja. Vsako pritožbo in reklamacijo jemljemo zelo resno, saj nam je v interesu vaše zadovoljstvo. Vaša pritožba ali reklamacija bo obravnavana v čim krajšem možnem času. Zavezujemo se, da boste odgovor na pritožbo poslano preko elektronske pošte prejeli v 48 urah, na pritožbo, poslano preko navadne pošte pa v 3-5 dneh. V zvezi s poslano pritožbo/reklamacijo nas seveda lahko vedno tudi pokličete na kontaktni telefon.

DOSTAVA

Naročeni izdelki ostanejo v lasti prodajalca vse do poravnave celotne kupnine s strani kupca. Kupnino za naročene izdelke poravnate glede na izbrani način plačila – po predračun, po povzetju ali preko Paypala. Izdelek vam z dostavno službo dostavimo na izbrani naslov (3,5 EUR ali brezplačno pri nakupu mesečnih naročnin).

Dobavni rok za izdelke, ki so na zalogi, je 3-5 dni, za izdelke, ki niso na zalogi, je naveden ustrezen dobavni rok. Dobavni rok začne teči s prejemom elektronske potrditve naročila.

Trudimo se, da bi vsako naročilo potekalo brez zapletov, in prispelo h kupcu v čim krajšem možnem času. V kolikor bi zaradi zunanjih dejavnikov prišlo do odstopanja v navedenem dobavnem roku, bomo kupca o tem obvestili in mu dali možnost odstopa od naročila.

POZOR: Cena in čas dostave velja za dostavo z dostavno službo na območju Republike Slovenije. V kolikor želite dostavo na naslov izven Slovenije prosimo pošljite povpraševanje na karmen@podaljsevanje-trepalnic.si.

SLIKE IN BESEDILO

Slike izdelkov v spletni trgovini www.podaljsevanje-trepalnic.si so simbolične. Za morebitne napake pri opisih izdelkov ne odgovarjamo.

CENE

Cene izdelkov v spletni trgovini www.podaljsevanje-trepalnic.si ne vsebujejo DDV – saj podjetje ni davčni zavezanec.

Cene so označene v valuti EUR in so dokončne. Cene v spletni trgovini veljajo samo za nakupe preko spletne trgovine. Cene za izbrano blago veljajo na dan opravljenega nakupa.

Stroški dostave niso vključeni v ceno in se obračunajo ob oddaji naročila.

POSEBNE PONUDBE

V spletni trgovini redno potekajo akcije in posebne ponudbe. Le-te so aktualne v navedenem obdobju in veljajo izključno za spletne nakupe.

VAROVANJE PODATKOV

Podatkov povezanih s plačevanjem preko spleta ne hranimo. Druge osebne podatke, ki jih boste posredovali pri registraciji in naročanju blaga (ime, naslov, e-pošta,…), bomo skrbno varovali. Uporabljeni bodo samo za namen vašega nakupa (kontrola naročila, dostava blaga) in interno informiranje/oglaševanje.

PREVZEM – PLAČILO

Z oddanim naročilom v spletni trgovini www.podaljsevanje-trepalnic.si se zavezujete, da boste glede na izbrani način plačila poravnali kupnino. V primeru prevzema pošiljke preko dostavne službe ob prevzemu obvezno podpišite spremne dokumente. Ob prevzemu ste, v primeru izbire plačila po povzetju, dolžni poravnati kupnino za dostavljeno blago in stroške dostave. Paket ste dolžni pred prevzemom vizualno pregledati ter ga ob morebitnih vidnih poškodbah na embalaži zavrniti.

Z nakupom in izbiro dostave z dostavno službo se kupec strinja, da se zaradi lažje komunikacije med njim in dostavno službo na dostavni obrazec zapiše telefonska številka, ki je bila podana ob nakupu.

Vse morebitne spore v zvezi z vašim nakupom bo reševalo pristojno sodišče v Kranju.

STROŠKE POŠTNINE PLAČA KUPEC. Poštnina znaša 3,5eur.

Dostavna služba si pri plačilu po povzetju lahko obračuna provizijo za izvedeno transakcijo skladno z njihovim veljavnim cenikom.

STVARNA NAPAKA IN GARANCIJA

Napaka je stvarna:

• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
• če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
• če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake, v roku dveh let od kar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način:

• če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
• kupec mora v reklamacijskem obrazcu o napaki, natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
• obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu ponudnik mora izdati potrdilo.

Ponudnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
• vrne plačani znesek.

Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodi kupčevi zahtevi.

Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.

Reklamacija je veljavna ob predložitvi originalnega računa, potrdila Pošte Slovenije o dostavi ter izpolnjenem obrazcu.

Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa.

Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.

Garancijski rok prične teči z dnem dobave oz. prevzema naročenih izdelkov. Preko podjetja Karmen Farkaš s.p. lahko uveljavljate le garancijo za izdelke kupljene pri podjetju Karmen Farkaš s.p. Garancija za izdelek je razvidna iz priloženega garancijskega lista. Izdelek, ki se pokvari v garancijski dobi, se popravi oz. zamenja najkasneje v roku 45 dni, v kolikor le-to ni mogoče, se na kupčevo zahtevo zamenja z novim in brezhibnim izdelkom ali vrne kupnino. Izdelke, dostavljene v popravilo izven garancijskega roka, bomo po dogovoru s stranko popravili oz. posredovali pooblaščenem servisu v najkrajšem možnem času. S tem stranka prevzame vse stroške popravila (delo, material, dostavo, …). Servisno delo in material se obračunata po veljavnem ceniku pooblaščenega servisa.

Obdobje garancije za posamezne izdelke najdete pri podrobnih opisih izdelkov. Garancijo lahko uveljavite z originalnim računom ali s kopijo računa in garancijsko izjavo. Okvarjeno blago lahko dostavite osebno ali z izbrano dostavno službo na sedež podjetja. Garancija ne velja v primeru nepravilne ali malomarne uporabe, mehanskih poškodb ali servisnih posegov nepooblaščenih oseb.

ODSTOP OD POGODBE

Od pogodbe lahko kupec odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega izdelka, ne da bi mu bilo pri tem treba navesti razlog za svojo odločitev.

Če je kupec izdelek že prejel in želi odstopiti od pogodbe, mora prejeto blago nemudoma ali najkasneje v 14 dneh na lastne stroške poslati ali osebno dostaviti na sedež podjetja Karmen Farkaš s.p.. Šteje se, da je blago pravočasno vrnjeno, če je poslano/dostavljeno pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Ponudnik lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

V primeru odstopa od pogodbe bo ponudnik nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe (oziroma po prejemu vseh potrebnih podatkov kupca, ki so potrebni za identifikacijo kupca: ime in priimek, št. naročila) in vrnjenega izdelka, vrnil vsa prejeta plačila, ki se nanašajo na kupoprodajno pogodbo od katere kupec odstopa. Plačila bo ponudnik kupcu vrnil z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je kupec uporabil ob nakupu vrnjenega izdelka, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega kupec ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo v obliki denarja. Na osebni račun kupca se vrne le vplačani znesek, koriščeni bonus pa se lahko ponovno koristi pri naslednjem spletnem naročilu.

Ponudnik si pridružuje pravico do zavrnitve izdelka kupcu, ki zlorablja pravico do odstopa od pogodbe skladno s 43.č ZVPot.

Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do odstopa od pogodbe uveljavlja z veljavno zakonodajo.

V primeru odstopa od pogodbe kupca bremeni strošek vračila prejetega izdelka. Paketov z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru naročila produkta, ki je izdelan po njegovih navodilih in prilagojen njegovim izrecnim zahtevam (skladno z 2. točko 5. odstavka 43.č člena ZVPot).

DRUGI STROŠKI

Drugih stroškov razen vrednosti naročenega izdelka, provizije za določene načine plačila in dostave ne zaračunavamo.

POGODBA

Sklenjena pogodba med podjetjem in stranko (račun) bo shranjena v arhivu podjetja skladno z zakonsko določenim rokom. Na pisno zahtevo stranke lahko kopijo le-te pošljemo po pošti. Pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.

ZLORABA SISTEMA

Poskus kakršne koli zlorabe sistema v spletni trgovini bomo v največji meri in z vsemi zakonitimi sredstvi preganjali.

ROK VELJAVNOSTI PONUDBE IN CEN

Ponudba in cene veljajo v trenutku nakupa do umika oziroma preklica.